3D Autocad Ev Çizimi - 3D Autocad drawing house

Burada sizlerle 3D autocad ev çizimi paylaşıyorum.Bu çizim eski bir çizimdir.Belki yeni başlayan arkadaşlarımız için faydalı olabilir diye düşünerekten paylaşım yaptım.Bazı arkadaşlara basit bir çizim gibi gelebilir bu tarz düşüncelerede saygı duyarım ama dediğim gibi belki yeni başlayan arkadaşlar çizimdeki detay ve ayrıntılara bakarak kendilerine bir yol haritası çizerler.


Dosyayı aşağıdaki butonu tıklayarak indirebilirsiniz.Ölçüler yanlış hatırlamıyorsam birebir ölçülerindeydi.İki kattan oluşuyor birde garajı var.Önünde gördüğünüz gibi küçük birde bahçesi var.Aslına bakacak olursanız ben bu şekilde üç boyutlu çizmem gereken resimleri solid de çiziyorum hem orada bana daha basit daha kolay geliyor.Emeğe saygı göstermeniz dileğiyle ....


Bumerang - Yazarkafe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder