Makine Kontrol Paneli - Machine Control Panel

       Bu çizimde sizlere geniş kapsamlı bir makine için ideal olabilecek Kontrol Panelini paylaşıyorum.Ben bu paneli yatay döner bir reaktör için tasarladım.Ama istelilen her herye çok rahat ve gösterişli bir şekilde kullanılabilinir. Orta bölümde görüldüğü gibi büyük kare bir bölme var buraya ben 10 inç dokunmatik bir panel kullanıcam. Ekranın 
sol alt bölümünde acil stop ekranın üstünde elektronik gösterge ve onun üstündede üç farz uyarı lambamız için yerler var tabi siz bunlarda istediğiniz gibi değişiklik yapabilirsiniz. 
  Panelimizin anlarında havalandırma delikleri var. Panelimizin kapısı arkadan açılıyor.Normalde piyasada bir çok panel veya pano madelleri ve örnekleri var fakat ben bu paneli dış mekanda açık havada kullanmak istiyorum bu sebeple üstünü kapalı
yaptım.Hemde güneşli havalardada ekranı rahat görmemi sağlayacak.
Panel 1,5 mm sactan olacak şekilde düşünülmüştür. Eğer ki sizin farklı kalınlık kullanmak gibi bir niyetiniz varsa bu değişiklik büküm ölçülerinde soruna neden olacaktır.O nedenle sizde eğer düşünürseniz bu kalınlıkta kullanmalısınız.İşlem bittikten sonrada elektrostatik boya ile hoş bir görüntü karşımıza
çıkacaktır.




      



Bumerang - Yazarkafe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder